Levertijd

Leverbetrouwbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel: wij doen geen loze beloften die we niet kunnen waarmaken, eerlijk duurt het langst maar u mag wel verwachten dat we voor u tot het uiterste gaan om de gewenste deadline te behalen.

Het kan zijn dat u elders goedkoper uit bent maar krijgt u uw spullen dan op tijd in huis? Wat als uw mailing te laat binnenkomt en de actieperiode voorbij is? Wat als uw briefpapier niet tijdig binnenkomt en u korte of langere tijd niet kunt factureren?

Wij proberen prijs en levertijd zoveel mogelijk parallel te laten lopen en aan de wens van de klant te voldoen. Meestal lukt dat. Soms ook niet, ook in dat laatste geval krijg u van ons een eerlijk antwoord omdat wij een langdurige relatie nastreven op basis van eerlijkheid en betrouwbaarheid. Onze vaste relaties weten dat, en mogen verwachten dat we onze uiterste best doen om de kastanjes voor ze uit het vuur te halen. Waar een ander stopt, beginnen wij om het bijna onmogelijke toch proberen mogelijk te maken.

Bij ons houdt het niet op bij het (af-)leveren van het product, wij denken mee met innovaties in bedrijfsvoering door formulieren “slimmer te maken”.
Voorbeeld: ombouwen van formulieren zoals bijvoorbeeld van ketting naar laser.
De opkomst van de laser heeft vele voordelen maar ook enkele nadelen: zo bevat het formulier geen doorslag, bij het ondertekenen van het formulier, zodat er soms 4 x een handtekening gezet moet worden. Wij hebben hiervoor de oplossing in huis.
Natuurlijk kunt u ook de conventionele kettingformulieren nog gewoon bij ons bestellen.

Productievoordeel halen door in 1 x vooruit te produceren voor het hele  jaar (contractbeheer) en afleveren in meerdere leveringen omdat u fysiek geen ruimte heeft om alles in 1x op te slaan of omdat de formulieren niet goed geconditioneerd staan waardoor storing kan ontstaan.

Praktijkvoorbeeld:
Drukwerk is een abstract begrip, voor veel bedrijven een noodzakelijk iets wat “geregeld” moet worden. Bij veel bedrijven zijn er een aantal mensen op verschillende afdelingen (administratie / verkoop / inkoop / logistiek) verantwoordelijk voor het doen van “vaste” bestellingen bij “DE DRUKKER”.
Te denken valt aan: briefpapier, enveloppen, visitekaartjes, het zgn. huisstijl drukwerk.

Daarnaast dient het nog steeds als communicatiemiddel (flyers / folders / bedrijfsbrochures) waarbij de bewezen attentiewaarde vele malen hoger ligt dan bij een digitale nieuwsbrief of document. De een versterkt wel het ander wij bieden de juiste combinatie door mee te denken in uw organisatie.

Wij ontzorgen niet alleen eindgebruikers maar ook drukkers die hun eigen machinepark en specialisme hebben. Wij verzorgen hiervoor de dienstverlening op het gebied waar zij zelf minder onderscheidend in zijn en dus tijd en kosten in kunnen besparen.

facilityp